Stel je voor: je staat met een groep vrienden te ballen in het Vondelpark en plots dagen vier Ajaxspelers op. Precies dat scenario werd begin mei 2011 geschreven voor de lancering van het uitshirt voor 2011/2012. Het was een commercial die de tongen losmaakte!
In de video zien we Siem de Jong, Miralem Sulejmani, Lorenzo Ebecilio en Jan Vertonghen fietsen door het Vondelpark. Daar zijn wat gasten aan het voetballen. De Ajacieden stoppen, trekken hun trainingspakkies uit en daarmee onthullen ze het lichtblauwe uitshirt voor aankomend seizoen. Vier tegen vier. Ajax tegen het Vondelpark.
We zijn inmiddels gewend dat Ajax mooie video's maakt, maar destijds waren deze beelden niet alledaags. Ajax en Adidas wilden in elk geval van de gebaande paden afwijken met de lancering en dat lukte prima, bleek destijds ook uit alle cijfers en aandacht die de volledige campagne kreeg. Ook dat zie je terug in de video.
De muziek in de video is aanstekelijk en de beelden maken blij. Voetballen met de helden voor wie je naar het stadion gaat, is een droom. Of het nou vooropgezet is of niet, het is allemaal goed bedacht. We zien twee sterren op het shirt, maar we weten allemaal dat dit er heel snel drie zouden worden.
We zijn reuze benieuwd naar de shirtpresentaties voor 2024/2025!
Sluit je aan bij onze ruim 135.000 leden. Samen staan we achter Ajax. Omdat SV Ajax opkomt voor jouw belangen ben je nog meer met Ajax verbonden.
* Prijzen lidmaatschappen verschillen per leeftijdsgroep en aantal leden per gezin.
Voorrang bij kaartverkoop
Tijdens evenementen dichtbij spelers
Heel veel korting, acties en prijzen!
© 2024 ajaxlife.nl – Powered by TRES